torsdag 3 oktober 2013

Fler bilder från Berlin och lite Fakta




                     Lite fler bilder från Berlin!


                             Men först lite kul fakta.... 
* Vid 35 km tog kolhydraterna helt slut
* Publiken ropade heja Danmark till mig på slutet (jag var ganska ensam då) kanske på grund av mitt linne (vit-röd)
* Det fanns 1500 deltagare från Sverige! 
* Knät höll hela vägen! 
* En makalös publik, och makalös bana som varmt kan rekommenderas
* Jag är inte nöjd!! Under 2:50 är mitt mål..........107 sekunder dit :)



Vid hotellbaren satt vi.... EFTER maran kan tilläggas ;)


Riktigt häftigt med tak över shoppingcentret i Berlin.



Undrar vad kostnaden blev för BMW:s sponsring? 

Vacker utsikt från en provisorisk byggnad, då blev det så här!


Konserthus var det trodde vi :)




Brevid Check Point Charlie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar