tisdag 1 oktober 2013

Lite bilder och ett Tack!

Det finns människor därute som följer min blogg! Det glädjer mig så mycket, för jag trodde inte det fanns något intresse. Jag kommer bli bättre på att uppdatera dess innehåll men måste få in lite rutin på det hela bara.
Expo.... dagen före start





Målrakan före målet!
Starten har gått för inlinestjejerna.













 Här kommer lite fler bilder från veckoslutet på min Berlin-marathonresa med min arbetskollega och vän Klas Löfström. Han kom att bli en Berlin-kännare, coach och ett stöd under uppladdningen och "nedtrappning" av marathonloppet. Även Adil Bouafif har varit den grundläggande personen för att jag kunnat sätta personligt rekord och göra en bra insats i Tyskland. Men jag vill/ska knäcka 2:50:00-gränsen!


19-km:s passering...
Klas höll i trådarna vid nummerlappsutdelningen. 









Haile Gebrselassie besökte Berlin-Marathon-Expo dagen före start.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar