torsdag 26 februari 2015

Utbrända löpband och 8 x 1 mil.... Vad har jag gett mig in på?

Idag är det 27 Februari..... solens närvaro får mig pigg! Snart mars 😊

Har varit på löpband 2 gårnger denna vinter.... varav andra gången nu i veckan. Men det slutade med två utbrända löpband och avbrutet maxtest. Min fråga är vilken kvalité det är på löpbanden när det inte går att springa i den hastighet som Är inte är maxfart ens.
Aja.... jag torde väl vara portad denna vecka också minst iaf 😊 Än en gång, förlåt alla som skulle springa på löpband på korpen torsdag morgon..... 

Idag är det fredag och dags att ladda för 8 × 10'000m imorgon lördag. Har jag aldrig gjort, så vi får se hur länge man hänger i! Vi håller på hela dagen och kör även i Hemlingby kl.10-12-14 med bäste David Hansson, Ulf Domanders och kanske Anders Edström.
Får väl uppdatera bloggen senare om jag överlever 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar