måndag 9 september 2013

Löparstatus 9 September

Hallå bloggen och kära läsare! 

Ett tag sedan man var i sitt esse rent form-mässigt tror jag. Midnattsloppet gick ju av stapeln 17 augusti och de loppet gick bättre än förra året.

Men.... 

Fick en smäll på knäskålen strax före loppet och dagen efter kunde jag knappt gå. Just nu känns det som att det är någon nerv som spökar. Ibland känns det som en riktigt pina när jag suttit ner och knät varit vikt. På intervallpassen känns det oftast bra, och vid normal gång känns det bra. 

Många fina tävlingar har passerat och nu har jag tappat 3 veckors rationell träning. Så frågan är hur jag ska lägga upp träningen för att komma tillbaka.

Knät har trots allt blivit bättre, mycket bättre :)

Terapi utanför ett löparliv är fotografering och Min käresta Elin (som var stora stödet till bloggen)


Elin
Tågresa mot jobbet
Blixt fångad från fönstret hemma

Lysnatta från Skybar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar