måndag 16 december 2013

Löparstatus 16 december

En dryg månad är december.... snö, is och kyla börjar komma och det är dags att bylta på sig lite mer kläder. Men det värmer att så många vill titta till bloggen ibland.... över 2400 besök nu :)

Ishalkan har slagit till!

För min del började December bra! En andraplats i Gävles första Adventslopp gav mersmak. Jag hade haft en oförklarlig febertopp under samma vecka... men lyckades repa mig ordentligt. Vilan var väl bra. Det blev en skaplig intervju med gävletidningarna då de ringde mig dagen efter för en liten uppföljning.





















 Därefter var det dags för den första Bore Cup-tävlingen som gick i  Björklinge. 6:a där å jag hade en  liten chans på avancemang, för jag var 20 sekunder från femteplatsen.

Sista veckan här har varit riktigt körig. Efter 15 mil löpning sista 9 dagarna och en sömnlös natt inatt kändes vilodagen idag välkommen. Totalt färdig denna afton.

Kommande tävlingar i januari blir nog Bore Cup del 2  i Hemlingby och inomhus-DM :)

Trevlig Advent :)

 
Mys vid brasan efter sista passet på veckan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar